pondělí 2. ledna 2017

Přečteno #2: prosinec

A máme tady leden 2017 a s ním i další Přečteno!
Za prosinec jsem zvládla 5 knížek a, i s momentálně čtenou knížkou, 1462 stránek, takže v porovnání s listopadem je to téměř stejné.

Jako první jsem dočetla Divergenci. Tato knížka mě opravdu bavila a jsem ráda, že mě k ní kamarádka dokopala. Ve zkratce, Tris se narodila v Odevzdanosti, ale v den volby si zvolila Neohroženost. Postupně si tak odvyká pravidlům Odevzdanosti a učí se být Neohrožená. Knížka je plná napětí. Více si můžete přečíst v mé recenzi.

Pak jsem se pustila do letošní vánoční novinky, Vánočního zázraku Sierra vede 2 životy, jeden v Oregonu, kde její rodině patří obrovské lesy, a druhý v Kalifornii, kam jezdí každý rok prodávat vánoční stromky a oslavit Vánoce. Nikdy jí to moc nevadilo, ale co když se do toho zaplete láska? Více v recenzi.


Následovala další vánoční knížka, Sněží, sněží. To byla taková sázka na jistotu, protože jsem ji četla už i loni. 3 vánoční příběhy plné nádherné naivity a vánoční romantiky. Mi se nejvíce líbil první příběh, který vám? Moje recenze.

A co číst dál? Na to-read listu sice mám hromadu vánočních knížek, ale žádnou se mi nedařilo sehnat. Takže jsem se rozhodla zkusit 4 knihy o józe. To je opravdu zajímavá knížka, ale pro mě asi ještě moc těžká, proto jsem ji po pár stránkách odložila.

A zase ten problém s neschopností sehnat knížky. Pak jsem se ale dozvěděla, že v televizi bude Labyrint: Útěk, na který jsem se chystala už delší dobu, takže volba byla jasná. Příběh o několika chlapcích uvězněných v obrovském Labyrintu sice asi není úplně vánoční, ale mi se líbil. Recenzi najdete tady.

No a abych neměla tohoto sci-fi málo tak jsem na závěr roku přečetla i druhý díl – Spáleniště: Zkouška. Skupina chlapců se sice dostala z Labyrintu, teď je ale čeká ještě něco horšího. Více toho tady psát nebudu, abych omylem ještě něco nevyspoilerovala, takže kdo by chtěl vědět více, recenzi najdete tady.

Těsně před Silvestrem se na mě ještě usmálo štěstí a já získala svůj první e-výtisk. Je to kniha Dračí nevěsta české autorky Katherine Luka. V nejbližší době na ni můžete čekat Rozečteno a potom i recenzi.


A co vy a váš prosinec? Pochlubte se do komentářů!

2 komentáře:

  1. Krásný čtenářský výkon, příští rok na Vánoce bych sama ráda dala šanci Vánočnímu zázraku. Letos jsem chtěla číst Sněží, sněží, ale nějak nebyla nálada, takže i to jsem nakonec odsunula na později :) Přeji příjemný vstup do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)