sobota 1. dubna 2017

Recenze: Mé sladké šestnácté století




Autor: Rachel Harris

Žánr: román

Rok vydání: 2013

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 256




Obsah:
Cat Crawfordová je téměř šestnáctiletá Američanka. Její otec je slavný hollywoodský režisér, ale i přes to je velká extravagantní oslava jejích narozenin pořádaná její nenáviděnou skoromacechou pro Cat noční můrou. Výlet do Florencie jí slouží aspoň jako malá forma útěchy. Její toulky městem ji zavedou až do cikánského stanu a když z něj pak vyleze, ocitne se ve Florencii 16. století. Jediné, co jí z budoucnosti zůstalo, je její batoh plný elektroniky a jiných vymožeností 21. století. Tady se setkává se svými předky a taky se spoustou dalších zajímavých osobností, vždyť renesanční Florencie je kolébkou umění.

Styl psaní:
Ten byl velmi jednoduchý a příjemný. Často byl taky ozvláštněn o mluvu 16. století.


Grafika:
Obálka působí velmi příjemně a letně.

Jak jsem se ke knize dostala?
Poprvé jsem se o ní doslechla z jednoho videa Markéty ze Světa podle Marillee, takže když jsem pak hledala nějaké nenáročné čtení, padla volba právě na ni.

Názor:
Velmi příjemná knížka, nenadchla ani neurazila. Cat byla jako postava skvělá, ani jednou jsem neměla chuť ji něčím přetáhnout (a to je u mě úspěch!), ostatní postavy byly taky velmi dobře napsané. Samotná zápletka nebyla vůbec špatná, přiznám se, že jsem ji čekala předvídatelnější. A hodně mě překvapil taky konec, ale více o něm psát nebudu. Téměř celou jsem ji přečetla v autě cestou z dovolené a byla pro mě vítaným vstupem do jara. Nevím jestli se pustím i do dalších dílů, takže budu ráda pokud mi napíšete, jestli jste je už četli a jak se líbily.
J

Hodnocení: 7/10

2 komentáře:

  1. Knížku jsem četla před lety a měla z ní podobný dojem :) Ale docela ráda bych si ji přečetla znovu :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)