středa 12. července 2017

Prázdninový knižní TAG

Ahoj! Vítám vás u dalšího netradičního článku. Rozhodla jsem se zkusit další Tag. Tentokrát půjde o Prázdninový knižní tag. Otázky jsem objevila na blogu knizni-doupe.cz a dost okecávání, jdeme na to!


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Řekla bych, že o něco méně. Obecně jsem totiž člověk, který čím více času má, tím méně toho stihne a bohužel to platí úplně ve všem. Takže když mám ve škole pololetí, často čtu daleko více, než když mám volno. Ale nemyslím si, že je ten rozdíl nějaký výrazný.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Nějakou pořádnou romanťárnu. Nemám žádnou konkrétní knížku, ale obecně čtu o prázdninách většinou knížky, které jindy pro obrovskou romantickou linku nesnesu.

3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Většinou si s sebou vezmu 1 a pak nějaké další 2-3 eknihy v mobilu.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Spíš ne, ale když někdy dostanu chuť na klasiku tak proč ne? :)

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Jednoznačně papírové! Na dovolené to ale většinou řeším tak, že cestou čtu e-knihy a papírové vyndávám až na místě.

6. Jakou knihu bys ráda viděla zfilmovanou?
Hm, těch je hodně… Ale třeba takový Skleněný trůn by mohl být super! A z těch, jejichž natáčení už bylo oznámeno, se neskutečně těším na V šedých tónech.

7. Kdybys měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Těch je hodně, ale teď mě napadá třeba Harry Potter. Mohl by mě třeba provést Bradavicemi! :D

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Myslím, že jsem to právě řekla! BRADAVICE!
♥ 

Tak, to je ode mě pro dnešek všechno. Užívejte prázdniny a já se na vás budu těšit zase u dalšího článku! :)




2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek ikdyž je půlka prázdnin za námi (budu brečet) tak ho na svém blogu určitě také udělám!
    Tak pěkný zbytek prázdnin :*
    P.S. Moc pěkný blog!!!
    www.happygirlsue.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju za tak milý komentář! :) Ráda si tvůj tag taky přečtu :)

      Vymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)