čtvrtek 28. září 2017

Recenze: Dopisy, které nikdo nečetl




Autor: Iona Grey

Žánr: román

Rok vydání: 2017

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 438




Obsah:
Stella Thorneová je nešťastně vdaná za vikáře ve válkou zničeném Londýně. Náhodou se setká s pilotem amerického letectva Danem Rosinskim a prožije s ním několik nezapomenutelných dní. Válka je ale nemilosrdná a tak je Dan brzo odvolán zpátky na frontu. Ještě před odletem Stelle slíbí, že se jednoho dne vrátí a jí tak nezbývá než doufat.
Teď, o 70 let později, posílá Dan poslední z několika desítek dopisů Stelle, na které mu ale nikdy neodpověděla. Dopis najde mladá Jess Moranová hledající v opuštěném domě bezpečné útočiště. A rozhodne se jednat.

Styl psaní:
Tahle knížka je napsaná opravdu nádherným a milým jazykem! Možná je to tím, že s romány nemám úplně zkušenost, ale strašně se mi to zalíbilo a určitě si ráda přečtu i další knížky od autorky.

Grafika:
Obálka je opravdu krásná!

Jak jsem se ke knize dostala?
Tuhle knihu jsem si vybrala jako recenzní výtisk z eshopu megaknihy.cz, takže ještě jednou moc děkuji!

Kliknutím na obrázek se dostanete na profil knihy.

Názor:
Ten příběh byl taaak skvělý! Postavy mi rychle přirostly k srdci, hlavně v případě Dana a Willa se mi s knížkou jen těžko loučilo. Děj plynul v příjemném tempu a nechyběly dojemné ani vtipné chvilky. V knížce jsou jak kapitoly ze Stellina života v roce 1943, tak i kapitoly z Jessina života v roce 2011, takže příběh nabírá o to zajímavější rozměr.
Asi tak jediné, co bych vytkla, bylo někdy nejasné přeskočení od jedné postavy k jiné, což bylo malinko matoucí. Jinak byla ale perfektní po všech stránkách a rozhodně ji doporučuji! Hlavně teď, do těch pochmurných deštivých dnů mi přijde naprosto ideální!

Hodnocení: 9/10


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)