pondělí 27. listopadu 2017

Co přibylo na mém to read listu #6: září, říjen

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku, kde se dozvíte, které knížky se za září a říjen dostaly na můj to read list. V září jsem na to nějak zapomněla, takže tady je článek za dva měsíce. A přemýšlela jsem, že bych to takhle mohla dělat pořád, co myslíte? No, ale teď už k článku. Nově můj to-read list obývá dalších 7 knížek (ano, jenom 7).

Po tvém bokuKasie West
Tahle knížka by měla být takovou tou typickou romanťárnou, která je na zimu prostě potřeba. Příběh by měl být myslím o dvou lidech, kteří zůstanou na víkend zamčení v knihovně a musí nějak spolupracovat – nemají jídlo, pití a je jim zima. Hodně mě na ní nalákala Suzanne z kanálu Suzanne A. White.

Píseň zimyS. Jae-Jones 
Tahle knížka je v poslední době dost k vidění na instagramu. Co k ní říct? No, má v názvu slovo „zima“ a jestli se nepletu, mělo by jít o fantasy – potřebuju snad víc důvodů, abych věděla, že si ji musím přečíst?

Miluj svůj životLouise L. Hay 
Na tuto knížku jsem narazila v nějaké facebookové skupině. Mělo by jít o duchovní/motivační knížku, což mě, jako zapálenou jogínku, samozřejmě moc láká!

Literární spolek Laury Sněžné - Pasi Ilmari Jääskeläinen Tahle knížka byla hodně v kurzu minulé vánoce, ale tehdy mě, nevím proč, úplně minula. Letos už teda na mém seznamu nesmí chybět. Ale přiznám se, že moc netuším, o čem by měla být.

Jediná vzpomínka Flory BanksovéEmily Barr 
Mělo by jít o příběh dívky, která má vážnou vadu/nemoc paměti. Když se ale v okolí objeví kluk, do kterého se zamiluje, zjistí, že se její paměť lepší. Více toho o knize bohužel nevím. Všimla jsem si ji už u zahraničních booktuberek, u kterých neměla úplně pozitivní ohlasy, takže jsem na ni téměř zapomněla. Když ale vyšel překlad, zjistila jsem, že je to hodně o myšlenkách, pocitech a hledání sebe sama. A to mě prostě ba…

Ginny napořádBenjamin Ludwig 
Mělo by jít o příběh autistické dívky nebo tak něco. Tyto problémy mě celkem zajímají, takže si ráda přečtu něco s touto tématikou. Poslední dny byla tahle knížka na instagramu celkem častá.

Dívka, která psala na hedvábíKelli Estes 
Příběh dívky, která objeví v domě své mrtvé tety hedvábí pokryté složitou výšivkou. Postupně zjišťuje, že jde o dílo holčičky, která do hedvábí psala o svém osudu. Tak odhalují i spoustu dalších okolností… Na tuto knížku jsem narazila ve facebookové skupině a fakt mě anotací zaujala…

A to je všechno. Určitě mi dejte vědět, jestli jste něco z toho četli a jak se vám to líbilo :)






2 komentáře:

  1. Moc pěkný výběr, na spoustu z těchto knih se chystám také :) určitě na píseń zimy a po tvém boku :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)