neděle 31. prosince 2017

Recenze: Střepy mozaiky




Autor: Lena Valenová

Žánr: román

Rok vydání: 2017

Nakladatelství: Klika

Počet stran: 287




Obsah:
Na konci letních prázdnin došlo k obrovské změně mezi Elenou a Michaelem. Z odpočítávání dnů, než Michael konečně odjede a nebude Eleně na očích, se stalo počítání dnů do jeho příjezdu. Jejich vztah začíná nabírat na obrátkách.
A k tomu je tady pořád ta Michaelova posedlost minulostí. On prostě potřebuje vědět, co se tehdy stalo.
Ani jeden přitom netuší, že někdo jim velmi blízký skrývá obrovské tajemství.

Styl psaní:
Stejně jako v předchozích dílech, i tady se mi moc líbil autorčin styl psaní. Konkrétně jsem si zamilovala místa, kde popsala, jak celá situace dopadne a teprve pak vysvětlila, proč k tomu došlo.

Délka kapitol:
To je za mě asi jediná chybička celé knížky. Každá kapitola měla přes 20 stránek, což mi bohužel moc nevyhovuje.

Grafika:
Grafika je díl od dílu lepší. Obálka Střepů mozaiky je zkrátka nádherná.

Jak jsem se ke knize dostala?
Za knížku opět moc děkuji autorce, která mi ji, tentokrát v tištěné podobě, zaslala na recenzi.

Názor:
Na tuhle knížku jsem se těšila už od začátku prázdnin, kdy jsem dočetla druhý díl. Trochu jsem se bála, abych pak nebyla zklamaná, jak se to stává, když se člověk moc těší. Tyto obavy se ale naštěstí ukázaly jako zcela zbytečné.
I třetí díl série Moře nálezů a ztrát tak dokázal vyvrátit mýtus, že pokud je první díl skvělý, další budou nutně horší. U této série se podle mě nedá přesně říct, který díl byl lepší nebo horší, protože každý je svým způsobem jiný.
Konkrétně ve Střepech mozaiky je v porovnání s předchozími díly věnováno více prostoru vztahu mezi Elenou a Michaelem a tyto chvilky byly úžasné.
Zároveň je tady velká část věnována pátrání na různých místech po Michaelově minulosti a tím dochází k nejednomu šokujícímu odhalení.
Abych to nějak shrnula, Střepy mozaiky jsou skvělým pokračováním úžasné young adult série, která je obohacená o detektivní prvky a rozhodně stojí za přečtení.
Lena Valenová už je pro mě zkrátka sázka na jistotu.

Hodnocení: 8,3/10


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)