úterý 10. dubna 2018

Recenze: Univerzita výjimečných - Odveta



Žánr: YA sci-fi

Rok vydání: 2017

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 268




Obsah:
Cia už ví, že Svaz národů je jen krůček od občanské války. Povstalci už se třesou, až budou moci zaútočit. A Cia je teď v situaci, kdy by se měla pustit do boje přímo z univerzity. Sama to nezvládne. Jenže komu vlastně může věřit? Opravdu jsou všichni tak loajální, jak se tváří?
Zaujalo vás to? Kde ji seženete nejlevněji zjistíte zde!
Styl psaní:
No co vám budu povídat? Je to prostě Joelle! Stejně jako předchozí díly, i tento je velmi čtivý, návykový a místy i vtipný, nebo dojemný.

Délka kapitol:
Okolo deseti stran, ale některé i přes 20.

Grafika:
Jedním slovem nádherná!!!

Jak jsem se ke knize dostala?
Knížku jsem si přivezla loni z Humbooku, takže, jak už asi tušíte, nechybí mi v ní ani podpis…

Názor:
Tak jsem se konečně dostala i k poslednímu dílu téhle úžasné série. Četla jsem na ni hodně ne úplně pozitivních recenzí, ale musím říct, že mé obavy byly naštěstí zbytečné.
Je teda pravda, že v porovnání s předchozími díly je zde o něco méně akce. Nic to ale nemění na tom, že byl napínavý a docela návykový, plný nečekaných zvratů. Oproti předchozím dílům zde dostal daleko větší prostor Raffe a naopak, daleko méně ho tentokrát má Thomas, což bylo super, protože, jak jsem psala už v recenzi na Zradu, Raffeho mám ze všech hrdinů asi nejraději. Teda, v tomhle díle se vyskytuje ještě jeden, kterého mám raději, ale o tom tady více psát nebudu, protože by mohlo jít o drobný spoiler.

Hodnocení: 8/10

2 komentáře:

  1. Tahle série mě poměrně láká, jako příjemná oddechovka, ještě jsem se k ní nedostala, ale určitě si ji jednou pořídím. :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)