čtvrtek 8. prosince 2016

Rozečteno #2: Vánoční zázrak


Autor: Jay Asher
Rozečteno od: 4.12.
Jsem na straně: 125/243
Obsah (po místo, u kterého teď jsem):
Sierra bydlí s rodiči v Oregonu, kde jim patří rozlehlé lesy plné jehličnatých stromů. Každý rok od Dne Díkůvzdání do Božího Hodu tráví v Kalifornii v přívěsu na parkovišti.
Mají tady malý stánek s vánočními stromky. Na jednu stranu Sieře tento život vadí, vždy se musí na měsíc rozloučit se svými kamarádkami v Oregonu, Rachel a Elizabeth, ale na druhou stranu je to jediný měsíc v roce, kdy se může vidět s Heather, která žije v Kalifornii.
Teď ale reálně hrozí, že je v Kalifornii naposledy, stánek už totiž nevynáší tolik a nepokryje všechny náklady. Je to ale rodinná tradice, založil ji Sieřin děda, její rodiče se na tomto parkovišti seznámili…
A co když se k tomu připlete ještě i nádherný kluk s dolíčkem ve tváři? Je to první kluk, o kterém je Sierra ochotná uvažovat (i když si to nechce přiznat). Tenhle kluk má ale v minulosti jeden hluboký šrám, říká se o něm, že chtěl svou sestru pobodat! Ale co když místní obyvatelé všechno jen zveličují? A záleží na tom vůbec, když Sierra za pár dní minimálně na rok odjede?
Mé pocity:
Když jsem si pro tuhle knížku byla, dost nemile mě zaskočilo, že byla mezi dětskou beletrií. Chvíli jsem proto váhala, jestli ji tam nenechat, ale zvědavost zvítězila a jsem za to ráda!
Na první pohled mě upoutala obálka a celkově grafická stránka knihy, která je opravdu nádherná. 
Ne, že by šlo o nějaký literární skvost, ale je to takový ten příjemný vánoční příběh, který navodí vánoční náladu a vykouzlí úsměv na rtech.
Tak nějak si myslím, že vím jak to skončí, ale třeba mě knížka ještě překvapí. Každopádně se na to těším!


Prozatímní hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)